Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Zwroty i reklamacje

ZWROTY

 
Rozmyśliłaś / rozmyśliłeś się? To się zdarza i my to rozumiemy. W ciągu 14 dni masz prawo zwrócić produkt bez podawania żadnej przyczyny – rozumiemy, że prostu zmieniłaś / zmieniłeś zdanie! Żeby maksymalnie uprościć ten proces (i przyspieszyć zwrot środków na Twoje konto!) prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Prześlij nam maila na produkty@areum.pl w którym podasz następujące dane: imię i nazwisko a także dane kontaktowe zamawiającego, numer przesyłki, nazwę marki i produktu, który chcesz zwrócić. To ułatwi nam identyfikację Twojego zamówienia.

2. Upewnij się, że produkt nie nosi śladów użytkowania – nie był używany, opakowanie nie zostało naruszone ani zniszczone.

3. Zapakuj produkt bezpiecznie tak, by dotarł do nas nieuszkodzony – tylko wtedy będziemy mogli zwrócić pełne środki za jego zakup. (Nie ponosimy odpowiedzialności za produkt uszkodzony podczas transportu).

4. Wyślij produkt na adres:

AREUM
ul. Krasińskiego 25a/620
40-019 Katowice

5. Pieniądze za produkt zostaną zwrócone tym samym kanałem, którym została dokonana płatność.

 

REKLAMACJE

Chcielibyśmy, aby Wasze doświadczenie zakupowe w Areum oraz nabyte u nas kosmetyki zawsze były dla Was satysfakcjonujące. Ponieważ jednak wiemy, że wypadki przy pracy czasami się zdarzają, chcielibyśmy też, aby proces ich „naprawiania” był nieskomplikowany, przejrzysty i szybki. Dlatego jeśli chcesz zareklamować produkt prosimy o zastosowanie się do następujących wskazówek:

 

1. Zapoznanie się z naszymi zasadami dotyczącymi zwrotów i reklamacji w sekcji „Pytania i Odpowiedzi”

2. W przypadku reklamacji produktu prosimy o kontakt pod adresem: produkty@areum.pl z dokładnym opisem problemu zgodnie ze wzorem:

- Imię i nazwisko zamawiającego
- Adres (na który był zamawiany produkt)
- Numer zamówienia (Znajdziesz go w mailu, który otrzymałaś/eś po złożeniu zamówienia, w tytule maila)
- Marka oraz dokładna nazwa kosmetyku
- Opis problemu (np. produkt przyszedł uszkodzony, zamówienie jest niekompletne, otrzymałam/em nie ten produkt, inny problem)
- Dane do kontaktu (nr telefonu lub adres e-mail - dogodna dla Ciebie forma kontaktu w sprawie reklamacji)

3. Odesłanie produktu na adres:

AREUM
ul.Krasińskiego 25a/620
40-019 Katowice

4. Areum postara się rozpatrzyć Twoją reklamację w ciągu 10 dni roboczych. W razie wątpliwości skontaktujemy się z Tobą przy użyciu danych kontaktowych przekazanych nam przez Państwa.

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pieniądze zostaną zwrócone tym samym kanałem, którym została dokonana płatność.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl