


1. Czy muszę się rejestrować na stronie Areum.pl by dokonać zakupu?
Nie, możesz dokonać zakupu bez rejestracji. Chcemy jednak podpowiedzieć, że rejestracja i utworzenie swojego profilu, który przecież zawsze możesz edytować, oszczędza Twój czas w przypadku kolejnych zakupów. Twoje dane, jak np. adres do wysyłki, raz zapamiętane na Twoim koncie, nie będą wymagać ponownego ich uzupełniania przy kolejnych zakupach.
2. Czy do ceny produktów podanej na stronie doliczane są podatki jak VAT czy cło?
Nie, cena podana na stronie jest ostateczną ceną zakupu produktu. Doliczony do niej może zostać koszt wysyłki, zgodnie z tabelą umieszczoną w sekcji „Czas i koszty dostawy”
3. Jak mogę zapłacić za swoje zakupy?
Masz szereg opcji – by poznać je wszystkie wystarczy zajrzeć do sekcji „Formy płatności”
4. Jak długi jest czas dostawy?
Areum obsłuży Twoje zamówienie w ciągu 24h. To zaś, jak długo zamówiony przez Ciebie kosmetyk będzie do Ciebie zdążał zależy od wybranej formy dostawy i zgodne jest z informacją podaną w sekcji „Czas i koszty dostawy”
5. Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?
Tak, firmy przewozowe, z którymi współpracujemy pozwalają na śledzenie przesyłek. Wszystkie informacje na temat śledzenia przesyłki, otrzymasz w mailu od przewoźnika.
6. Co w przypadku zagubienia mojej paczki?
Z całej siły postaramy się pomóc w jej odnalezieniu! Prosimy o kontakt z nami przy pomocy adresu produkty@areum.pl lub pod numerem telefonu + 48 512 817 304 - prosimy o zanotowanie numeru zamówienia oraz zawartości paczki, to przyspieszy sprawę.
7. Co należy zrobić, jeśli otrzymałam uszkodzone lub niekompletne zamówienie?
Bardzo prosimy o zajrzenie do sekcji „Zwroty i reklamacje” i kierowanie się wskazówkami tam zawartymi. Dokładny opis uszkodzeń lub braków z pewnością ułatwi i przyspieszy proces wyjaśniania problemu.
8. Czy mogę zwrócić zakupione kosmetyki?
Oczywiście! W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia produktów pod wskazany przez Ciebe adres, masz prawo je zwrócić bez podawania przyczyny. Jeśli zwracany produkt nie będzie nosił śladów użytkowania (fabrycznie zapakowany w oryginalne opakowanie, bez ubytków w produkcie i niezmienionym stanie) w ciągu 7 dni z pewnością zwrócimy równowartość ceny produktu tym samym kanałem, którym dokonano płatności. Po szczegóły zajrzyj do sekcji „Zwroty i reklamacje”
9. Czy prowadzą Państwo sprzedaż hurtową?
Nie, Areum prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną.
10. Czy korzystanie z Areum.pl jest dla mnie bezpieczne?
11. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście! Na życzenie naszych Klientów wystawimy fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT, należy w momencie podawania danych do przesyłki, w sekcji "DODATKOWE INFORMACJE" zaznaczyć pole "Chcę otrzymać fakturę VAT", oraz w polu "Uwagi" podać dane niezbędne do wystawienia faktury:
Imię, Nazwisko / Nazwa firmy
Adres
NIP
12. Czy Areum przesyła próbki kosmetyków?
Dokonaj zakupu na naszej stronie i przekonaj się sam(a)!